UW KLACHT IS VOOR ONS NET ZO BELANGRIJK ALS EEN COMPLIMENT.

Tuurlijk is het leuker om een compliment te krijgen. Maar we kunnen ons pas écht onderscheiden bij het oplossen van uw klacht. We raden je daarom aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via ons online klachtenformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

    Stel je vraag

    Stel hier je vraag en wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug!

    0
    0
    0
    0

    Start typing and press Enter to search

    De waardering van www.pcker.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 5 reviews.
    Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
    • Image
    • Price
    • Add to cart
    • Weight
    • Dimensions
    • Attributes
    • Custom attributes
    • Custom fields
    • Content
    • Additional information
    Click outside to hide the compare bar
    Vergelijk
    × Whatsapp Ons